SKRIVET: 2011-01-24, kl 20:37:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sorry för kass uppdatering

Jag erkänner, jag är kass på att uppdatera när jag har annat att göra.
Saknar inspiration också vilket gör det hela mycket svårare. Skulle kunna ta massor med foton på allt nytt jag köpt men tycker det är lite tråkigt. Det är ju så man fått uppfattningen om att man ska göra om man bloggar. Men det skriver jag inte under på. Jag tycker att en blogg ska vara personlig. Ta foton om man vill, visa upp det man vill, skriv om det man vill, gör det man vill och våga vara den man vill vara.

Kan visa ett av mina fina "kap" som jag tro det eller ej inte köpt på rea. Fick den högra med ugglan på i julklapp och köpte den vänstra till sambon i födelsedagspresent. Gillar motivet starkt. Det är så personligt och det är jag. Jag gillar färg, mönster och djur! Kanske ska säga att det är Iittala som ger ut dessa samlarmuggar.

Iittala Taika


Käthes mode ♥gravid med tvillingar♥

Den serien är så fin!



PUBLICERAT: 2011-01-24, 21:05:31 | URL: http://blogg.amelia.se/kathe

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: