SKRIVET: 2009-04-08, kl 10:22:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ge blod, ge liv

Ska snart iväg och ge blod, var några månader sen sist men man får ju inte ge direkt efter att man varit sjuk. Var sjuk nästan hela december och januari men nu så känner jag mig äntligen frisk. Mycket är nog tack vare solen och den värme som varit under dessa senaste dagar. Så härligt med vår och sommar!

Det ska bli spännande att se om de lyckas denna gång, sist jag var där fick de fylla påsen till den minsta nivån eftersom det var trögt enligt dem. Inte konstigt med tanke på att blodet rann längs med mina armar istället för in i påsen. Så kan det gå om man har tunna sega ådror som jag tydligen har.

Hoppas bara att det inte är för mycket folk där, känner annars att en tävlingsinstinkt kickar igång mellan mig och de andra givarna..vem kan fylla påsen först liksom. Fast självklart är det en tävling jag inte kan vinna, dumma sega ådror.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: