SKRIVET: 2009-04-19, kl 18:03:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kliar

Var ute i skogen i torsdags och fredags, det var mulet men ändå lite soligt.
I torsdags när jag kom hem så såg jag att jag var lite rosig om kinderna, tänkte inte så mycket mer på det än att jag tänkte att äntligen ska jag få lite färg. Det började svida efter att tag och jag tänkte:

- Har Jag blivit bränd??

Det är ganska otroligt att jag blir bränd i Sverige, det krävs väldigt mycket för att jag ska bli röd eller att det ska börja svida. Men nu visar det sig att jag blivit solkänslig. Helt röd om hakan, halsen och kinderna och dessutom kliar det som in i tusan! Nej jag ska nog hålla mig undan solen ett tag för enligt läkemedelsrekommendationerna jag fått så bör man inte vistas i solen.

Vad är det för hemskt straff egentligen, här har det varit grått och mulet i nästan ett halvår och när solen äntligen tittar fram så måste jag hålla mig undan..suck..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: