SKRIVET: 2009-04-26, kl 12:17:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pyssel igen

Det är verkligen roligt att pyssla. Satte mig ute idag och knåpade ihop ytterliggare ett armband. Hittade en guldfärgad kedja som låg och samlade damm så jag knipsade av en bit, satte på ett lås och voilá ett nytt kedjearmband. Tyvärr har jag bara silverfärgade berlocker så jag kunde inte hänga på några, men snart ska nya guldfärgade införskaffas samt ett par stycken hattnålar för att fästa mina hammrade guldbollar. Detta kommer nog bli snyggt till sommaren när man är brun! Blått + guld på brunt är snyggt och fräscht.






Här ser man nya armbandet tillsammans med det armband jag gjorde igår. Ska försöka hinna med ett till armband med en guldfärgad kedja samt organzaband knutet till en rosett.

Dessutom ser man mina capribyxor inköpta 2005, kommer ihåg att jag våndades innan jag väl betalade. Tyckte att 499 kr var väldigt mycket för att par sommarbyxor men nu är jag väldigt nöjd med mitt köp. De är riktigt sköna och passar till det mesta. De har dessutom inte gått sönder, inte ett endaste hål till skillnad från mina Crocker jeans inköpta för 700 spänn och gick sönder efter knappt ett halvår.


Emma says style, love & rock and roll.

Riktigt snyggt & kul när man pysslat ihop det själv!



PUBLICERAT: 2009-04-28, 19:33:07 | URL: http://emmasays.blogg.se/
Anonym

jätte fina, vill oxå ha =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: