SKRIVET: 2009-04-03, kl 21:19:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Yes

Yes, jag fick tag på den!

Letat som en tok i varje Gina Tricot affär i Stockholm i en vecka men inte hittat den. Stod faktiskt och spana när de packade upp lådorna men nix pix ingen klänning. Ett tag ångrade jag mig, jag skulle ha klickat hem den när den fanns på hemsidan men jag tänkte att jag skulle testa den in real life så att säga. Så idag var jag i Sickla och gick in på GT, spanade ivrigt men den fanns inte så jag tänkte äsch jag frågar ändå.

De hade den men hade bara inte hängt ut den eftersom dessa skulle sparas till studenten, men jag kunde få köpa ändå om jag ville.

Sagt och gjort.. Den är min och den sitter fantastisk på!

Mee sooo happy!




mirelle

åhhh va fin den va :D dom har jättesöta klänningar nu



neee carro det är aldrig för tidigt me påskägg!! MUMS:D



PUBLICERAT: 2009-04-04, 20:44:05 | URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: