SKRIVET: 2009-12-02, kl 12:24:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lite dittan och dattan

Då har svaren från min enkät börjat droppa in, känns väldigt bra att några tar sig tid och är villiga att ringa då de vill meddela mig saker som många andra kanske struntat i. För mig är varje litet svar otroligt uppskattat och jag hoppas att fler tar sig tid till att svara.

Så vad har hänt mer då..

Jag började måndagen med att skicka iväg mina enkäter, vägde en hel del så jag fick köra dit alla med en liten kärra.

Igår bytte jag ut mina balhandskar, grå/silvriga blev svarta som passar bättre även om jag helst velat vara utan.
Köpte även ett par skor och en svart kuvertväska. Gillar inte kombinationen svart och brun/grönt men vad ska man göra?? Orkar inte byta klänningen till någon annan, vägen dit kan ju innebära att man blir smittad med svinis.. Ja jag tänker faktiskt på det. Hatar när folk hostar rakt ut utan att hålla för munnen! Hatar när folk nyser rakt ut utan att hålla för munnen!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: