SKRIVET: 2009-05-05, kl 10:10:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagens och gårdagens

Igår var jag väldigt trött när jag kom hem från skolan vid 20:30. Tur att vi började tidigt med vår rapport annars hade jag blivit väldigt irriterad. 3 timmar innan deadline är ju helt OK enligt mig speciellt när man bara har en dag på sig.

Men idag är det ju en ny dag och skolan står på schemat. Ska dit runt 11 och börja på vår presentation som vi ska ha på torsdag. Efter det ska jag till Södertälje och hämta fältutrustning dvs. kläder, regnkläder, sittunderlägg osv.

Tänk att det nu bara är 15 dagar kvar innan kurserna är över. Hjälp vad tiden går fort! Måste måste måste ta tag i pluggandet men det känns som att det är mindre viktigt just nu eftersom alla rapporter ska skrivas och sedan lämnas in.

Jaja nu ska jag hoppa in i duschen...Hoppa, varför säger man så?



Vill äta sådana här godsaker men det är slut på bröd.. Gah!



loopii

mmm, mums, åt sådana saker idag=) med pommes, onyttigt med smarrens...kan inte låta bli



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: