SKRIVET: 2009-05-13, kl 09:46:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagens

Att göra:
Idag ska jag städa vilket alltid är roligare än att plugga. Konstigt nog infaller mitt städsug då jag behöver plugga men denna gång är det mest för att jag får besök ikväll. Jag ska även göra mina slides till presentationen imorgon vilket kommer att hålla på hela dagen. Jag tror att många kommer att dra efter att deras grupp presenterat och plugga till tentan. Faktum är att jag också är sugen på att göra så men jag har tänkt att jag ska ge det ett försök, försök till att hålla mig vaken och faktiskt lära mig nått så kanske tentapluggandet blir lättare.

Uppdelning:
De där 85 att-kunna frågorna har vi delat upp nu i bitar så jag ska bara svara på ca 20 st av dessa. Mycket skönare!

Dagens klädsel:
Just nu är det morgonrock men kommer klä på mig när jag ska till skolan och skriva ut mina biljetter!

Dagens händelse:
Beyoncé ikväll på Globen! Tjooohooo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: