SKRIVET: 2009-05-13, kl 10:23:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

På begäran och lite till

Min lilla vän ville att jag skulle visa upp min nya skjorta eftersom jag tjatat om hur fin den är och hur mycket hon skulle gilla den. Så här nedan ser ni den, lite skrynklig eftersom jag redan använt den men man ser ju ändå hur den ser ut. Den är från Åhléns och kostade 299 kr, kommer bli väl använd i sommar eftersom den är i tunn bomull. Åh just det fick även en glad överaskning när jag använde den, den har nämligen fickor!



Dessutom slänger jag in bilder på en av mina nya koftor som jag köpte på Sisters, det var halva priset så jag köpte två för 599 kr. Lägger bara upp bilder på den gråa men den svarta är ju i samma modell.


jenny

snyggt!



PUBLICERAT: 2009-05-13, 13:11:10 | URL: http://jennysv.blogg.se/
Fru Evelina

vad fin skjortan var! ja den andra också, men skjortan var min favorit :-)



PUBLICERAT: 2009-05-13, 14:41:08 | URL: http://evelinas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: