SKRIVET: 2009-05-03, kl 17:11:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Point 2.. Check!

Nu kan jag stryka ytterliggare en punkt på min lista, nämligen bikini!

Jag har letat överallt och hittade ingen jag gillade eller så gillade bikinisarna inte mig. Men idag köpte jag ett par från Lindex. Lite diskreta och inte så mycket färg men vill gärna ha ett par till med mycket färg. Är lite sugen på en baddräkt men jag vet inte om det är så användbart. Är det användbart?

Nåja det blev detta set, en bikinöverdel med tillhörande trosa och shorts. Överdelen kostade 129 kr, trosan 99 kr och shortsen 149 kr så totalt gick det på 377 kr. Hade budgeterat för 400 kr så Yes! (Klickbara bilder)

Nu väntar jag bara på varmare väder här i Sverige eller så blir det att köpa en flygbiljett till något nytt okänt land i sommar. Oavsett vad det blir kommer jag iaf få nytta av dessa i vinter då det bär av mot varmare breddgrader. Det är bestämt!



         



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: