SKRIVET: 2010-08-13, kl 20:23:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bokbeställning

Har beställt tre nya böcker som jag hoppas dyker upp på måndag. Har redan läst ut tre st denna sommar. Det är ganska lite med tanke på att jag läser ut en bok på 300 sidor på två dagar om jag har lust. Men jag tog det lugnt i början och nöjde mig med en bok. Den senaste veckan läste jag ut två till och i förrgår beställde jag tre nya. Det blev Munken som sålde sin ferrari, Shantaram och Veronika bestämmer sig för att dö. Detta borde hålla mig sysselsatt ett tag till då jag ska ägna helgen åt att läsa ut min sista olästa bok Fallen av Joyce Carol Oates. Det är bra att ha något att läsa, speciellt då jag har en enorm träningsvärk i ben, mage och armar som gör att jag knappt kan röra mig.


Dino

uppdatera please sÅ att jag har något att läsa.. :)



//Dino



PUBLICERAT: 2010-08-25, 20:20:45 | URL: http://dinos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: