SKRIVET: 2010-05-19, kl 15:11:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

All by yourself

Sitter här och är helt slutkörd. Vete fasen varför då jag knappt gjort något idag. Har mest ägnat dagen till att maila folk här och där. Funderade på att sitta och sola lite, gick ut och satte mig i en stol i sisådär 1 min innan jag gav upp. Det blev bara för tråkigt, var inte alls på solhumör. Att jag hade duschat innan jag satte mig i solen kan ha varit en bidragande orsak. Man vill ju inte bli svettig efter att man blivit ren. Nej usch!.

Har smaskat i mig glass också. Det var jättegott. Kände mig glupsk och fet när jag väl smaskade. Har nog blivit för mycket av det goda dessa dagar. Så det kan gå när man är all by yourself, don't wanna be all by yourseelf anymore.. Oh well, tillbaks till the topic.. Jag är rastlös! Entertain me.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: