SKRIVET: 2010-09-07, kl 16:15:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

7 saker

Funderar på att leva efter principen 7 saker vilket skulle innebära att jag enbart får ha 7 saker. Det vore smidigt att bara ha 7 saker, tänk vad lätt det skulle vara att städa eller flytta eller möblera eller... ja ni förstår. Men jag ser redan ett problem med denna princip. Hur ska jag kunna välja dessa 7 saker och vad ingår när jag väljer en sak??

Jag tror att jag skulle ha valt:
Säng men då vet jag inte om täcke och kudde ingår.
Dator.
Vattenkokare.
Ätbar krukväxt som man kan snacksa på en tråkig fredag.
Katten. Är ju rent tekniskt ingen sak men han måste med i listan.
Klänning.
Sko.

Dock vet jag inte om jag skulle kunna klara mig utan mina skor. Vet inte heller hur jag ska kunna välja ut ett par ur min samling. Måste i alla fall bli ett par skor som klarar både sommaren, vintern och regnet. Sedan vet jag inte riktigt hur jag skulle kunna klara av vintern med enbart en klänning och ett par skor. Måste ju nästan ha en jacka.


Vad skulle du ha valt om du fick välja 7 saker och enbart 7 saker?

Jag utmanar alla som vill att ta sig en funderare!



lusse

PINCETT=)haha,En person som man kan hålla kär....shit det här va svårt, ska ta en funderare och återkommer en annag gång=P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: