SKRIVET: 2011-02-15, kl 09:02:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hejsan svejsan

Long time no see.

Så vad har hänt fram tills dess, jo jag har börjat plugga igen på heltid. Läser två kurser innan jag ska börja doktorera. Jag har Traderat som bara den, bland annat har jag budat hem en Mineral veil från I.D till halva priset, en löslugg (får se när den kommer) och giraffarmbandet från KJL som jag varit sugen på i flera år. Älskar giraffer och elefanter. Dessutom så "pussas" girafferna vilket jag tycker är gulligt. Många timmar kvar innan jag kan kolla in posten. Har brevlåda på det nya sättet, dvs. inte brevinkast genom dörren utan i entrén. Lite jobbigt eftersom man inte gärna vill springa där stup i kvarten och kolla om brevbäraren varit där. Känns nästan som julafton och när man väntade på jultomten.

Spännande..


Käthes mode ♥gravid med tvillingar♥

Spännande!



PUBLICERAT: 2011-03-09, 09:35:46 | URL: http://blogg.amelia.se/kathe

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: