SKRIVET: 2008-08-29, kl 21:21:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pest eller kolera

Jaha då var man sjuk igen, trodde jag skulle klara mig undan men inget blir ju som man vill. Det värsta är nog halsen, visst kan jag svälja men det kliar så jag blir tokig! Jag lyckas alltid bli sjuk när jag bestämt mig för att börja träna igen, konstigt.. försöker min kropp få mig att stanna hemma?

Skulle ha donerat blod denna månad också men efter att jag blev biten av en katt på jobbet fick jag penicillin och då måste man vänta i minst 2 veckor. Grajt då kan jag ju donera i slutet av månaden i stället. Dagen innan jag skulle donera blev jag förkyld.. måste vänta ytterligare 2 veckor *typiskt*. Träningen ligger "on hold" så länge.

Sommarlovet är från och med idag över, konstig dag att börja skolan på.. en fredag och med uppgifter som ska in på måndag. Jaja bäst är väl ändå att kastas in i vardagliga stressen, då lär man väl inte sakna det förlorade sommarlovet.
Ett stort plus i kanten är att vi får låna kursböckerna istället för att köpa. Ville inte punga ut 800 kr på en bok som var lika tjock som en pocketbok. Med den summan kan man göra andra roliga saker som t.ex. shoppa vilket jag redan gjort.
Blev en softshelljacka från McKinley, ett par jeans från H&M med dragkedjor på och två andra saker. Eftersom det blir en födelsedagspresent tänker jag inte avslöja vad jag köpt, bara att jag köpt två varav den ena är till mig.


donnasandra

Usch vad jobbigt att vara sjuk! Fick du mitt mail igår om klänningen du köpte på Tradera? Möts gärna upp och lämnar den så slipper vi krångla med frakt.



PUBLICERAT: 2008-09-01, 18:52:57 | URL: http://www.donnasandra.se
donnasandra

Vad synd, jag skickade mailet direkt då du vunnit. Kolla gärna skräppostmappen :-)



PUBLICERAT: 2008-09-01, 20:39:07 | URL: http://www.donnasandra.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: