SKRIVET: 2008-12-06, kl 15:10:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pepparkakor

Nu är mina pepparkakor klara, vissa har till och med fått kristyr på. Köpte både rosa och vit kristyr så några hjärtan har blivit extra fina. Fast jag orkade inte dekorera alla mina pepparkakor, det blev en hel del och det var så svårt att klämma ur tuberna. In case of extrem kristyr craving så går det ju att dekorera precis innan man ska äta pepparkakan. Provade även att göra några vindkrafts-pepparkakor men de var ju så ömtåliga så hälften gick sönder. Synd jag hade velat skapa mig en liten vindkrafts-by. Jag får väl nöja mig med gamla hederliga figurer som hjärtan, blommor och grisar, dessutom icke traditionella figurer som fiskar. Pepparkaksgumman var sne så det blev inga sådana och utan en gumma blir det ingen gubbe.
Alla vet ju att bakom en framgångsrik gumma står en gubbe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: