SKRIVET: 2008-02-23, kl 14:45:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Veckans shopping

Det blev en hel del shopping denna vecka. Men jag måste säga att jag är väldigt nöjd med det jag kom hem med.

En vintage gobeläng väska budade jag hem på Tradera. Den passar utmärkt som träningsväska/ skolväska.
På skopunkten köpte jag tre par skor, man betalar ju bara för två. Det blev ett par naturvita skoletter, gula peeptoes och ett par ballerinaskor i sammet som skiftar mellan vinrött/lila.
Vita skoletterna fick jag för 149,50, hade en kupong som gav 50 % rabatt på valfritt par skor.
Peeptoesen och ballerinaskorna fick jag för 49 kr.
På sisters hittade jag en svart kuvertväska i lack för 100 kr.
Den rutiga skjortklänningen från Crocker var ett fynd för 49 kr på JC.
Från H&M blev det den där prassliga trekvartsjackan för 149 kr, använde min bonuscheck på 150 kr så man kan säga att jag gick med vinst.
Totalt shoppade jag för under 500 kr. Vilken vecka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: