SKRIVET: 2008-03-28, kl 22:18:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Aj aj

Har ont i armen efter besöket hos blodcentralen. Det gick ganska bra trots mina tunna kärl, har hänt att jag blivit stucken flera gånger, men hon lyckades på första försöket även om hon fick kämpa en stund. Min fot gör också lite ont, tror att jag stukat den. Vilken tur att jag är ledig nästan 2 vardagar i veckan denna period, man har tid till annat.


KELLY SVARAR:

Då ska man inte köpa rosa bandet heller då? :-)



PUBLICERAT: 2008-04-03, 12:25:41 | URL: http://kellybellybutton.blogg.se
KELLY SVARAR:

Jag hade en syster som gick bort i cancer, så jag skänker pengar direkt till Cancerfonden ofta, so I rest my case. Även om endast 8 kr går till SN för miljön så är det bättre än inget, dessutom visar man ju öppet tack vare bandet att man stöder förbättringen utav miljön.



PUBLICERAT: 2008-04-03, 13:30:25 | URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Emma

Jag håller helt med dig. Men som världen är ju nu måste vi bli påminda, men jag vill absolut som du att vi ska sträva efter en värld där vi hela tiden har detta i tanken. Men det är en långsiktig process och det kommer att ta tid, men det är värt det. Jag tror att du kan en massa för jag får det intrycket när du skriver. Och jag ville inte klampa ner på någon genom det jag skrev. Jag menade att människor som varken skänker eller köper band tycker jag är snåla. För de allra flesta har faktiskt råd att skänka en liten summa. Jag vet inte heller hur vi ska kunna göra alla medvetena om att självmant skänka en summa till välgörenhet och gärna regelbundet, de flesta tänker inte så utan tror att allt löser sig ändå. Vilket det givetvis inte gör.



PUBLICERAT: 2008-04-03, 14:32:45 | URL: http://femtondejuli.blogg.se
Louise

Åh jag hatar att ta sprutor. Speciellt då när de inte träffar. Skönt att det gick bra ändå

KRAM



PUBLICERAT: 2008-04-03, 16:34:04 | URL: http://mesummer.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: