SKRIVET: 2008-03-19, kl 18:58:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopping med gott samvete

image41
Eco produkter brukar kosta en hel del. Jag har hittat lite produkter som jag kan tänka mig köpa till mig själv eller ge bort som gåva. Den bästa gåvan är enligt mig en gåva med en tanke bakom. Välj rättvisemärkta eller ekologiska produkter så gör du inte bara dig själv en stor tjänst utan även de som arbetar med dessa produkter.


Klänning:
laredoute.se från 149 kr
Nattlinne+kofta: laredoute.se från 199 kr
Stringtrosa American apparel: ecoologicals.se 49 kr
Bodypaket: ecoologicals.se 198 kr
Badger balm: ecoologicals.se 56 gr 109 kr
Body "kärleksbarn": vildangel.se 215 kr


Rebecka

hej :) jag 'älskar din blogg :) jättefin. kolla gärna min blogg med. skriver frågor i varje inlägg som jag vill att läsarna ska kommentera :) jag har en tävling några inlägg ner där du kan vinna ett par jättefina örhängen helt gratis :) ha det fint, kram rebecka



PUBLICERAT: 2008-03-20, 09:26:46 | URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se
Tina

Hej Milee, letar efter din e-mail adress, vill gärna skicka lite info till dig.
Mvh Tina



PUBLICERAT: 2008-03-21, 23:14:49 | URL: http://treeoflife.simplyorganic.se
Anna

Håller verkligen med, jag köper mycket gärna ekologiskt och rättvisemärkt om alternativet finns och inte är alldeles för dyrt.

Ha en fortsatt skön helg!



PUBLICERAT: 2008-03-23, 12:03:46 | URL: http://skaninginorrland.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: