SKRIVET: 2008-05-04, kl 18:31:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bygget är igång

Bygget med vårt ekipage är nu igång. Hann ganska långt igår men vi är långt ifrån klara. Ska försöka få tag i en stor pappskiva av nått slag som jag ska göra min frukt utav. Vad jag ska vara ska jag inte avslöja än men det blir nog bra. Efter byggstoppet vid 18 tog jag en sväng in till Kista och gick runt i gallerian innan jag åkte tillbaka till skolan och väntade på Dia Psalmas spelning. Kom hem runt 23.30 igår så jag var ganska trött.. är fortfarande trött. Hade bara sovit 3 timmar natten innan.

Usch denna vecka blir stressig då jag ska hinna bygga klart min frukt och åka iväg på en fältresa i två dagar, dessutom ska vi hinna skriva klart vårt arbete som ska in på fredag.
På lördag är det iaf Quarneval och efter det ska jag iväg på slutfesten.

Sommarlov kom nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: