SKRIVET: 2008-05-17, kl 12:03:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tentavecka

Denna vecka är det tentavecka och Hydrologi samt Miljösystemanalys står på schemat.
Roliga kurser men roligast är nog Hydrologin, den är verkligen intressant. Denna vecka har jag även gjort mitt kursval inför höstterminen. Jag väntar ivrigt på besked om en kurs kommer att gå och om jag kom in. Har velat läsa den kursen länge och den kommer vara av stor vikt i min framtida karriär.

Min förkylning börjar gå över vilket jag är tacksam för. Förkylning är det värsta jag vet, speciellt när man har så mycket att göra.

Nu har det börjat regna vilket är väldigt passande nu när jag ska fortsätta läsa Hydrologi.


Anette

Muffinsformarna är i papper...



PUBLICERAT: 2008-05-21, 21:34:06 | URL: http://nettansliv.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: