SKRIVET: 2008-10-27, kl 23:32:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kort paus

Då fick man 2 dagars paus efter tentorna, synd bara att en och en halv dag gick till att städa.
Men nu kan mn iaf skymta golvet och kan röra sig ganska fritt.
Köpt krokar idag med sugproppar, hade en idé men den gick i stöpet. Fick tänka om och det blev ganska bra ändå.
Detta hann jag göra mellan kursintroduktionerna, smidigt värre.

Än så länge är jag ganska nöjd med kursvalen, billig kurslitteratur alt ladda ner gratis.
Gratis är härligt.
Environmental Aquatic Chemistry är ena kursen och den låter spännande. Den andra kursen Environmental Dynamics/Physical Processes har jag inte riktigt fått grepp om än.
Roligt att ha kurser på engelska, jag blir bara bättre och bättre. Inte för att jag var dålig, men när man inte pratat engelska på sisådär 4 år mer än i ett kort telefonsamtal så låter man ganska konstig.

Ledig imorn vilket innebär att jag kan sova.. ska nog ta tillfället i akt och göra så..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: