SKRIVET: 2008-10-28, kl 22:37:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lite dittan och dattan

Idag har jag hunnit göra ganska mycket, men inte tillräckligt mycket om jag ska vara ärlig. Jag hann åka iväg med den "hemlösa" katten som någon tydligen inte brytt sig tillräckligt mycket om med tanke på att den inte är ID-märkt. Fy! Stackaren är så kelig och go och jag vill faktiskt behålla den för mig själv.. men det kan jag inte göra, den har säkert en ägare någonstans där ute. Men om det skulle visa sig att den inte har en så måste jag försöka hitta ett hem åt honom. Den lilla lilla kelgrisen.

Efter det så hade jag så tråkigt att jag ringde och skaffade mig sällskap till IKEA, man kommer aldrig tomhänt ifrån IKEA.
Det kanske lite för mycket egentligen men jag kan bära mina saker i omgångar, är det billigt så är det.

Nu sitter jag mest och väntar på att föreläsningen ska börja imorgon.. 8-12 vilket är ett ruggigt pass men inte lika ruggigt med tanke på att jag slutar kl 12. Det är väldigt skönt att ha eftermiddagen fri.

Ska nog ta en sväng förbi Buttricks och kolla efter nått skojsigt att ha på mig på lördag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: