SKRIVET: 2008-10-17, kl 09:56:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Russinfingrar

Nu sitter jag här med torra och känsliga russinfingrar. Det gör ganska ont att skriva också. Man kanske inte ska doppa fingrarna ca 15 ggr i mopphinken med allrengöring.. det står ju faktiskt lokalt irriterande men så länge man inte är medveten om att det faktiskt är på det viset så borde det ju inte irritera eller hur? Ok kanske inte..jag borde ha handskar på mig.

Väntar iaf på att ett golv ska torka, har skrubbat 3 ggr med en disksvamp. Träningsvärk i underarmen är nog underskattat. Sedan har jag moppat 7 ggr för att få bort det bruna som la sig så fint i moppduken. De som bodde här innan har nog inte moppat på ett tag tror jag. Efter att golvet torkat ska jag tackla elementet och fönsterbänken.

Wish me good luck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: