SKRIVET: 2008-09-09, kl 18:47:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen

Jag längtar till helgen fast det bara är tisdag.
Jag längtar till helgen fast jag ska plugga.
Jag längtar till jullov fast jag bara har börjat denna termin.

Man ska verkligen inte jobba hela sommarlovet, man blir ju helt slutkörd redan innan terminen börjar igen.
Men det är ändå ganska roligt att gå i skolan, få träffa vänner och lägga upp en dag lite som man själv vill. Jobbar man så jobbar man bestämda tider för det mesta. Fördel med att jobba är väl ändå att man är ledig under helgerna, vilket man som student sällan är.

 Men det jag ska försöka hinna med under helgen är detta:


Fixa till lampan som jag fyndade på Myrorna igår.
Sy kuddfodral till mina prydnadskuddar.
Sy upp och in en vintage klänning jag köpte i våras.
Måla fina tavlor.

Att sy upp och in min klänning är nog inte av högsta prioritet men jag borde verkligen se till så att lampan och kuddarna är fixade innan den 16 okt.

Den 16 okt får jag hämta ut nycklarna och den 16 okt blir jag sambo.. konstig känsla..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: