SKRIVET: 2009-02-25, kl 16:21:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bokrea

Idag blev det en sväng till stan och destination Åhléns. Tänkte spana in bokrean och se om jag hittade någon intressant bok, hittade många men jag slog endast till på en kokbok, kokkonsten för 69 kr, tyckte den var värd det eftersom den har 526 sidor med både bilder och text. Funderade ett tag på att köpa ett Fransk/Svensk lexikon men jag skippade det denna gång. Någon bok om Australien fanns inte heller på rean så det skippades av den självklara anledningen att boken inte fanns. Sedan blev det inte så mycket mer shopping idag förutom ett mjölkpaket och Aftonbladet. Kronprinsessan och Daniel på framsidan såklart, gulligt tycker jag. Inte direkt intresserad av kungahuset men vissa gånger känns det lite speciellt och intressant. Det ekonomiska kan man diskutera fram och tillbaka men än så länge nöjer jag mig med att bara säga grattis.

Oh by the way.. Jag ska få kameran.. Tjiiho! Snart kan jag äntligen fotografera och ha med mig min egna kamera, min snart blivande pyttekamera.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: