SKRIVET: 2009-02-11, kl 18:03:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hungrig

Jag är riktigt hungrig nu.

Började nämligen tina en färdig potatisgratäng för sisådär 5 timmar sen. Men nu gav jag upp, ugnen håller på att bli uppvärmd och snart ska rackarn in. Det kommer bli riktigt gott! Har lagt på extra ost så det blir sådär härligt ostigt.
Magen kurrar och hjärnan kopplar upp sig ibland men jag skulle behöva en hjärna som fungerar på heltid. Tror nog att lite mat kan göra susen.
Sedan blir det till att fortsätta med mina uppgifter.
Fick veta igår att jag får lämna in uppgift 1 nu på fredag när uppgift 2 ska in.
Deadline för uppgift 1 var i fredags och jag mailade och frågade om jag kunde få lämna in senare i stället. Fick ett nej på grund av att det skulle vara orättvist för de andra eleverna. Det håller jag med om men eftersom jag fick uppgiften dagen innan deadline tyckte jag att det inte skulle vara så orättvist eftersom de andra fått längre tid på sig.
Men nu fick jag veta att jag får lämna in den och tja... det hade varit lättare om jag visste det förra veckan.

Nu hör jag ugnen kalla..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: