SKRIVET: 2009-02-15, kl 18:42:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sugen

Åh vad sugen jag är på att skaffa kameran.
Den snygga kameran från Canon. Var och testade den lite igår i butik och den kvittrade när man startade den. Kvittrade! Vad härligt att kunna ta kort och samtidigt höra lite fågelkvitter. Vem blir inte glad av det?
Fick även M att bli sugen på en sån, han kände lite på den och tryckte på diverse knappar. Jag konstaterade att en kamera hade varit bra att ha men han sa inte så mycket. Mest när vi lämnade butiken började han smyga in med små kommentarer om hur bra den var och hur bra det hade varit om man hade en sån. Hehe mission accomplished.
Nä men seriöst alltså, det hade faktiskt varit bra med en sån. Jag är så trött på att ta kort med mobilen, det fungerar i dagsljus men man kan aldrig få bra kort i mörker/inomhus.

Håller i mina tummar hårt och tänker goda tankar så kanske den blir min..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: