SKRIVET: 2009-01-22, kl 10:07:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Beroende

Jag har lyckats bli beroende av onsdagar och söndagar.
Tänk att en enkel grej som peeling och ansiktsmask kan vara något roligt att se fram emot. Hade min roliga dag igår, kände verkligen under dagen att det fanns ett sug, en längtan tills det var tid för ansiktsvård.
Kl 20:19 började jag och det var så härligt, skrubbandet och kletandet, man kände att man blev ren. Kanske är enbart en illusion, jag menar tänk om jag inte blir ren utan bara tillsätter massa kemikalier i ansiktet.

Det kanske är därför jag blivit beroende.


mirelle

haha men gu, vilken tjuv hon är!!



jag känner också mig renare efter peeling medmera:)



PUBLICERAT: 2009-01-22, 17:48:56 | URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: