SKRIVET: 2009-01-03, kl 19:41:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Början

Det har inte gått så många dagar men ändå känns 2009 som ett bra år. Känns hoppfullt och varmt, precis sådär som ett bra år ska kännas. Jag hoppas på soliga dagar, vacker vår och mycket glädje.
Jag åker till London, det ger mig lite glädje innan skolstart.
Jag har koll på mitt schema som ser bra ut, många lediga dagar vilket betyder glädje.
Tror att det där med sommarjobb kommer att lösa sig vilket innebär att ett visst stressmoment kan bortses från, iaf för stunden.
Jag ser slutet på min utbildning, tänk att snart har 4,5 år gått.
Jag hoppas verkligen på Australien till jul.
Förlovning och bröllop, dock kommer bröllopet troligtvis ske nästa år men man känner ju glädje ändå.

Ahh, jag ser ljuset!


mirelle

jaa:D åhhhh har du bloggg, roligt, vi kan bli blogg amigosar



PUBLICERAT: 2009-01-17, 13:29:12 | URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: