SKRIVET: 2009-01-29, kl 10:15:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Önskan

Det finns mycket jag inte vill ha här i världen och det finns ett fåtal saker jag faktiskt vill ha.
Många gånger glömmer jag faktiskt bort att jag vill ha något, tja iaf tills den dagen jag verkligen hade behövt den saken.

- Ja just det! Jag önskade mig ju en sådan därför att bla bla bla..

Tro inte att det tar ett par veckor innan jag glömt bort det, oftast glömmer jag efter en dag eller två. Tankespridd kanske man kan säga att jag är.

Kom på en jättebra grej, skriver jag ner det här så lär jag ju inte glömma bort det. Risken finns att jag ändå glömmer bort det då jag glömmer bort att jag skulle skriva ner det.

Anyway...

Jag önskar mig:

  • Ett gigantiskt smyckeskrin, har hittat en men ska kolla runt efter alternativ.
  • Ett pärlhalsband, dvs med pärlor i hela halsbandet. Nån som vill ge mig en äkta??
  • En KAMERA!! Jag e trött på den jag fick av pappa. Fungerade alldeles fin fint dagen innan jag fick den, jag vet detta eftersom jag använde den även innan jag "fick" den, men började jävlas med mig då jag blev ägare till den.
Åh ja just det, idag ska vi få information om en kurs som vi får söka till. Kursen går i två veckor under sommaren och på Sardinien. Alla kostnader är täckta, inklusive fickpengar!  De vet verkligen hur de ska locka en.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: