SKRIVET: 2009-01-24, kl 12:15:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sjuk igen

Jahaa då har jag lyckat gå ca 26 dagar utan att vara sjuk.
Sist hade jag influensan och då tänkte jag att jag aldrig vill bli sjuk igen. När jag väl blev frisk igen tänkte jag att jag inte skulle bli sjuk på ett bra tag till iaf.
Tji fick jag!

Tack du snälla tant på Åhléns som hosta rakt ut och inte höll för munnen, tack så hemskt mycket!


mirelle

men åhhh, de stog inte ditt namn, fast tänkte att de va du men tänkte skriver inte de :) mmm iallafall jobbig lucy e, jobbig tanten är som hostade utan att hålla för



PUBLICERAT: 2009-01-27, 22:17:50 | URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/
Jag

Jo men du vet, 500 kr e ju mkt att ringa för. Ibland blir man så lycklig att man slutar tänka, måste ha varit så i detta fall. Mm hatar när folk hostar och nyser rakt ut i bussar och tåg utan att hålla för. Är de inte uppfostrade?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: