SKRIVET: 2009-06-05, kl 15:33:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Filmsommar 2009

Denna sommar kommer bli en fantastisk filmsommar och det har jag sett till genom att beställa hem några mina favoritfilmer.
Skulle ta ca 1-3 arbetsdagar så jag lär väl få hem dessa senast på onsdag, jippi!

Det blev The Notebook, PS. I Love You, Enemy at the gates, Natt på museet, Horton, Sweet home alabama.

Majoriteten är ju självklart kärleksfilmer men sen har vi ju två som passar den barnsliga sidan. Finns det något jag faktiskt kan tänka mig få fyrkantiga ögon för så är det kärlek och komedi. Det bästa jag vet är att få gråta och skratta och att få känna sig levande.


loopee

Men du har juh sett de filmerna=P men notebook e såå braa..ååhh. Love



PUBLICERAT: 2009-06-06, 16:10:29 | URL: http://loopee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: