SKRIVET: 2009-06-10, kl 22:56:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Home sweet home

Då var man hemma hemma och det känns faktiskt riktigt skönt. Även om många inte gillar denna stad och vill lämna den så känner jag ändå att jag är hemma varje gång jag kliver av tåget. Släpp av mig någonstans i denna stad och jag hittar tillbaka och det är så det ska vara. Jag kommer ihåg hur husen såg ut när jag var liten och hur gatorna kändes. Jag har växt upp i denna stad och staden har växt tillsammans med mig. Här känner jag igen människor och här har jag ett annat liv. Gillar inte att vara förvirrad, känns nästan som att jag är det konstant i Stockholm. Där är det nya gator, nya hörn och människor som jag inte känner igen. Det är även så långt till allt, till vännerna, katterna och familjen.

Men nu är jag tillbaka! Ska vara här i en månad minst då jag ska jobba. Trevligt, hoppas att mina lekkamrater också vill göra mig sällskap. Tänk att vi då skulle kunna leka varje dag ;) Stranden, shoppingen, fikat.. ja you name it, we can do it!



loopee

ye, we can do it;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: