SKRIVET: 2009-06-04, kl 21:39:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inför valet

Ja det börjar ju dra ihop sig inför EU-valet nu på söndag. Har inte bestämt mig än vilket parti eller person som ska få min röst.
En fördel med Kristdemokraterna är att de vill förbjuda fosfater i tvätt- och diskmedel. Känns lite klent för min del att bara ha en punkt som verkligen verkligen är bra. Nya moderaterna hade många bra men också många dåliga punkter.

Ja jag får helt enkelt fortsätta att läsa olika valmanifest och överväga fördelarna mot nackdelarna. Många kanske känner att de bara väljer ett parti utan att kolla igenom vilka frågor de faktiskt vill driva fram. Skulle det sluta med att man fortfarande är osäker tycker jag att det är bättre att rösta blankt än att rösta utan att veta vad man röstar för. Då kan man inte klaga i efterhand och säga att de för en sådan politik och är helt från vettet.

Nej, alla har eget ansvar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: