SKRIVET: 2009-06-09, kl 13:06:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stressigt värre

Jaha då var det bara 11 dagar kvar. Tiden går så himla fort att man knappt hinner göra allt man trodde man skulle hinna göra. Jag får helt enkelt börja beta av saker då och då så får jag hoppas att det blir bra.

Ska försöka hinna med detta:
  • Köpa studentpresent till en kille vilket är mkt svårare än till en tjej.
  • Köpa nålar för att nåla upp min klänning.
  • Sy upp min klänning och hoppas på att maskinen är snäll denna gång.
  • Köpa gele-kit från Depend
  • Fixa till mina skor
  • Provsminkning
  • Frisyrtest
  • Hitta smycken
  • Fixa ny kalender
  • Optikern
  • Restaurangbesök
  • Exjobbsträff
  • Plocka jordgubbar
  • Trosa marknad
  • Grönan
Dessutom ska jag börja jobba så jag hoppas verkligen att jag hinner med det mesta innan måndag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: