SKRIVET: 2009-03-26, kl 20:18:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Cookin'

Riset är färdigt, lite spänst men det är ju bra det. Man måste ju träna tandköttet så man får behålla sina snygga gaddar på äldre dar. Får se om vårrullarna klarar turen runt i stekpannan, idag blev det ingen mindre brand *Ta i trä*
Sås till allt detta utsökta blir nog vanlig soyasås och mango chutney, man tager vad man haver.
Efterrätt planeras till Papadums med mango chutney och eventuellt glass, glassen separat såklart, allt annat vore bara ruggigt läskigt.




Yummie


M A R I E L L E

TILL CARRO: creds till dig! Jag tror att folk bli lite snea på mig för att jag säger att jag kan spara 7000:- trots att vi inte är höginkomsttagare... de vill inte höra sanningen.. man KAN äta för 1500:- i månaden på två pers... man behöver inte handla för 4000:- i månaden för att vara mätt och belåten, det handlar o VAD man handlar... klart det blir dyrt om man köper flera limpor bröd, massa ost (som är svindyrt) massa frukt och grönsaker som man ändå inte äter upp... och inte att förglömma, halvfabrikat! De är helt enkelt sura för att jag visar att man KAN om man VILL! Det blir ju svårt att klaga och gnälla om hur lite pengar man har, om en annan bevisar att man KAN spara ;) 7000:- i månaden är mycket pengar, men så har vi så vi klarar oss ändå... Och jag är sjukt stolt över att vi tagit oss i kragen! /M



PUBLICERAT: 2009-03-27, 22:05:34 | URL: http://knockout.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: