SKRIVET: 2009-03-28, kl 11:22:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagens konstigaste

Dagens konstigaste kommentar kom nyligen. Jag har aldrig hört den meningen, jag har aldrig trott att den meningen skulle komma men nu så kom den.

Kommentar inifrån badrummet:


M: Åååh nej!
J: Vad!?
M: Åhh nej tandkrämen gick sönder!
J: Tandkrämen!!???  *tänker på vilket sätt kan en tandkräm gå sönder*
M: Jaa den är sönder
J: Går dit och tittar och skrattar

Det visar sig att själva delen som sitter fast på tandkrämstuben har lossnat, alltså kommer man aldrig kunna sätta fast locket igen. Vi fick i alla fall svar på vår fråga vi ställt i några månader: varför IKEA slutat sälja tandkräm, den var riktigt billig typ 250 g för 19 kr. Men nu vet vi, konstruktionen håller ju inte och dessutom torkar tandkrämen i tuben så när man klämmer ut tandkräm faller det ut små torkade tandkrämsbitar.

Mysteriet är löst!




besviken mimmi

SVAR TILL DIG: MEN ÅÅÅÅHHHHHH DÅ KMR JA ALDRIG HINNA; ska jag behöva skolka för o se de :(:( åhhhhhhhh va ska jag göra



PUBLICERAT: 2009-03-30, 21:11:35 | URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/
mirelle

vaddå vaddå? vart ska jag gå med CARROLOLOLO?



PUBLICERAT: 2009-03-30, 22:10:09 | URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: