SKRIVET: 2009-03-01, kl 12:54:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Önskelistan

Fått en önskan om att jag ska skriva en önskelista. Jag håller faktiskt med, det är så mycket lättare att köpa något man vet någon vill ha. Hatar att springa runt i dagar med både panik och ångest. 

Så here it goes: (Alla bilder går att klicka på så de blir större, siffra anger ordning)

6. En mycket bra plattång som klarar av massor med high-tech saker som olika temperaturer, har snurrbar sladd, blir varm väldigt fort och så vidare.


7. En vågtång från OBH Nordica:






3. Orrefors Street Champagne/Martiniglas:



1. Smyckeskrin från Albrekts guld eller Fortbox. Ska ha många fack och likna denna, svart ska den vara :



2.Tallrikar från Inreda, Romantic serien, Stora tallriken.




5. Bordeaux vinglas, Rumba serien, från Inreda:




4. Pärlörhängen, sötvattenspärlor, Stora och vita alt cremévita:








mirelle

men åh, gammal du har blivit, champagneglas, tallrikar åhhhhhh vad mer, garn så du kan sticka:) HIHIHI rolig nej men 25 e ganska mkt



PUBLICERAT: 2009-03-03, 10:53:48 | URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/
Anonym

Nej nej, man är inte gammal bara för att man önskar sig dyra saker. Å åldern e inget, 25 e inte gammalt, man är gammal när man känner sig gammal. Jag menar du e ju fjortis fast ändå 18. Förstår du :)


mirelle

hahahha åhhhhhhhhh nee e jag inte, du tror att jag är:) men gillar dig också carro hihi



PUBLICERAT: 2009-03-04, 17:43:20 | URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: