SKRIVET: 2009-03-15, kl 18:59:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag

Det blev en ganska sen morgon idag, klev upp kvart över tio men ville sova längre. Hade jag gjort det hade jag fått panik eftersom jag skulle känna att jag slösat bort en dag i mitt liv. Går jag och lägger mig 4 på morgonen kliver jag upp runt 10 ändå, även om jag är tröttare än tröttast.
Läste nyss Aftonbladet, där stod det om våren och när den brukar dyka upp. Det gav mig hopp om att våren faktiskt är här och att solen snart tittar fram med sin värme. Längtar till mina vårjackor, mina skinnjackor som sitter som ett smäck. Ahh vad härligt att inte gå runt som en michelingubbe, stöta emot allt och alla och känna sig instängd.
Jag håller mina tummar att solen tittar fram nästa vecka, håll era tummar också!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: