SKRIVET: 2009-03-19, kl 11:51:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tenta tajm

Snart om en timme och 20 min är det tenta, gick förbi läraren tidigare idag och frågade om det skulle dyka upp en ny tenta vid ordinarie tentatillfälle eller om denna idag är den enda. Men det skulle dyka upp en så nu känner jag mig lugn och harmonisk. Faktiskt känner jag mig lite hungrig också och det är inte så konstigt när jag har en laxmacka med philadelfia ost i väskan. Känner mig väldigt hälsosam när jag både i går och idag äter något med fisk i, laxsallad igår och laxmacka idag. Behöver jag säga det men jag älskar lax!

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till nu den sista timmen, har läst igenom kurskompendiet typ 6 ggr men ändå känns det som inget har fastnat. Så läsandet la jag på hyllan och beslöt mig för att gå in till en datasal och här sitter jag nu. Klickat runt bland massa bloggar för att få tiden att gå lite fortare, behöver nog lite fler bloggar så jag slipper leta runt efter annat när jag väl klickat klart.

Om ni undrar vilka bloggar jag läst idag så är det dessa:

Käthe
Engla
Angelica
Sandra
Mirelle
Marielle
Kelly

Stephanie


mirelle

ÅÅH världens bästa blogg e me:D



PUBLICERAT: 2009-03-30, 22:09:14 | URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: