SKRIVET: 2009-03-26, kl 16:13:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Väntan

Nu sitter jag här och väntar på att min brevlådedelare ska dyka upp. Efter det känns det som att jag borde köpa mat av något slag, ska definitivt köpa apelsiner! Blivit helt beroende av apelsiner och det är ju helt OK att vara det. Jag blir så himla glad när jag blir beroende av saker som är nyttiga, ju mer jag glufsar desto nyttigare och hälsosammare känner jag mig.  Nästa steg är att återta någon form av träning.

Lägenheten är nästan helt städad vilket känns väldigt skönt då jag slipper städa den i helgen. Annars brukar jag alltid tänka att det snart är helg och att jag måste städa, riktigt jobbig känsla faktiskt.
Ska nog ta mig en kopp té nu, blir antingen den ekologiska med lakritsrot och pepparmynta eller vanlig kokté som jag kallar det.

Åh just det ja...måste ta mig till skolan också för att skriva ut lite papper inför litt.sem på måndag. Nu måste det där äntligen bli av, den har nämligen blivit uppskjuten i 3 veckor! Det är inte roligt eftersom jag vill beta av saker på min lista-av-saker-jag-måste-göra lista.


Leonora - The Magic Memories

sv; härligt ;D

jorå det går allt!

gör du då?



PUBLICERAT: 2009-03-26, 17:55:04 | URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: