SKRIVET: 2009-11-09, kl 10:22:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Äntligen får jag gå på Nobelfesten

Jag har alltid drömt om att få gå på middagen, varje år sitter jag där och tittar på alla människor i sina fina klänningar och frackar. Jag brukar tänka och hoppas att jag en dag också kommer sitta där med en fin klänning. En fantasi har varit att jag själv är pristagare, i fred såklart, och har en mörkt vinröd klänning på mig. Den fantasin kanske blir sann i framtiden men nu får jag fokusera på den kommande månaden.

Jag vann en möjlighet att få gå på Nobelfesten med tillhörande efterfest. Det kommer bli dyrt men det är värt varenda krona. Det första jag måste göra är att hitta en klänning, funderar på en guldbrun historia då jag spar den vinröda till nästa gång ;)
Efter att jag hittat klänningen ska jag köpa en schmeck, handskar och skor samt boka en tid hos frisör och makupartist.

Behöver jag säga att jag hade svårt att sova igår då det pirrar i hela kroppen!


Bild: wikipedia


Hanna

Det låter riktigt trevligt. :-)



PUBLICERAT: 2009-11-09, 13:14:10 | URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Käthes Mode

Så coolt, vilken dröm!!



PUBLICERAT: 2009-11-10, 08:11:05 | URL: http://www.amelia.se/kathe

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: