SKRIVET: 2009-09-16, kl 10:18:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagen till ära

Jag har verkligen inte bloggat på ett tag men idag tänkte jag ändra på det. Varför just dagen till ära är för att jag ska skriva på ett förhandsavtal på en bostadsrätt.

Känns lite pirrigt och spännande eftersom det blir det första som verkligen är mitt (rättare sagt vårt) Nu bor jag ju i en studentlägenhet och det har ju sina fördelar men också sina nackdelar. Fördel är att man kan ha fest utan några problem. Vad tror ni att nackdelen är? Jo att det kan vara fest när som helst, även på en tisdag kl 17.

Åter till min bostadsrätt, det är en 2a på 66 kvm och känns som en herrgård jämfört med dagens 37,5 kvm. Den nya kommer även ha en vinkel på ytterväggen så planlösningen blir lite spexig vilket gör att lägenheten känns lyxigare och modernare.

Kan visa planlösningen efter att jag skrivit på ;)

Tja efter att jag skrivit på så ska jag fortsätta planera Londonresan nästa vecka. Åker på tisdag och kommer tillbaka på onsdag. Ska bli jätteroligt! Har varit där en gång tidigare men vi hann aldrig besöka Camden market vilket vi ska göra denna gång. Försöker även få mina medresenärer att ta en tur i London Eye men hitintills är det bara jag som vill.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: