SKRIVET: 2009-09-19, kl 10:31:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inför London

Sitter här och funderar på vad jag ska packa när jag åker till London.
Det är inte så svårt faktiskt då jag planerar att åka med en "tom" väska och säkerligen kommer komma hem med en full.
Det jag ska ta med mig är iaf ett sånt minikit med tandborste och tandkräm.
Försöka hitta något doftprov hemma så jag kan ta med mig lite lukta gott. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta med mig lite se-bra-ut dvs. smink. Jag klarar mig utan smink även om jag ser fördjävlig ut men who cares?? Jag har slutat bry mig för flera år sedan, mest för att jag redan ser fördjävlig ut även med eller utan smink.
Öronproppar tror jag att jag behöver ta med mig då jag läst att väggarna ska vara ganska tunna.
Behöver nog stanna på apoteket och skaffa lite hostmedicin.

Men detta är nog det mesta.
Behöver ju inte packa mer då vi bara ska vara där i ett dygn.

Funderar även på det jag ska shoppa när jag är där. Jag har gått igenom min garderob vilket underlättade en hel del. Jag har insett att jag inte behöver koftor eller myspysbyxor. Däremot skulle jag vilja hitta ett par jeans eller två, en svart väska med guldkedja, armband, boots som är sådär perfekta. Köpte ett par mörkbruna från Zara men jag väntar tills efter London med att använda dem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: