SKRIVET: 2010-02-02, kl 14:47:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Färgglada ben

Här sitter jag i mina färgglada leggings. För en tid sedan trodde jag aldrig att jag skulle köpa ett par färgglada leggings men här sitter jag. Tror att Käthe inspirerade mig en smula.
Fann dessa inne på Lindex för 199 kr och de köptes direkt. Hade tänkt mig ha dessa en varm sommardag med en vit oversizad tröja och bruna gladiatorsandaler och guldsmycken till. Sparar det vita till varmare väder och kombinerar nu med svart. Men en vacker dag kommer solen vara här och då åker dessa på utan tvekan! Behöver bara hitta ett par bruna gladiatorsandaler först ;)







Käthes mode & skönhet hos Amelia

Fina!! :)



PUBLICERAT: 2010-02-02, 23:20:56 | URL: http://www.amelia.se/kathe
loppee

snygga de va=)skulle oxå köpt mig ett par=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: