SKRIVET: 2010-09-01, kl 14:25:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bokbeställning nr 2

Har beställt böcker igen. Denna gång blev det kursböcker till ett värde av cirkus tusen spänn. DYRT! Inte trodde jag att det var så dyrt att studera. Nej, tack och lov så har min kurslitteratur de senaste 3 åren legat på under 500 spänn per termin. Vill även påpeka att jag blev chockad när jag försökte hitta information om kursstart, böcker osv. Vad är det med Sveriges universitet, ska det vara så svårt att ha en sida, lättillgänglig såklart, med all nödvändig information? Jag säger bara en sak, TACK KTH!! för all den nyttiga information gällande kursplaner, schema, tentor, böcker osv. jag fått i god tid innan kursstart. Jag har aldrig behövt oroa mig för att lektioner ska krocka med något annat då jag kunnat planera min termin nästan en termin innan nästa terminstart. De ni!


Dinos

Haha, det var alltid rörigt när jag studrade, scheman ändrades stup i kvarten..



Ska du studera nu igen?



//Dino



PUBLICERAT: 2010-09-01, 17:06:47 | URL: http://dinos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: