SKRIVET: 2010-09-06, kl 09:29:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagens: Att göra


Mycket att göra idag, bland annat ska jag hämta ut min lagade mobil. Hade lämnat in den för lagning då min touchskärm slutade fungera och för att inte mina bilder mm. skulle försvinna valde jag backup för 495 kr. Talade även om det då jag lämnade in den. Fick ett mail i fredags där det stod att de glömt att jag skulle ha backup och allt är nu förlorat. Tack så mycket!! Alla mina bilder från Nobel, mina promenader, mina djur mm är borta. Klart att jag inte kunde backupa mobilen när touchskärmen inte fungerade! Dessutom var det väldigt krångligt att överföra bilderna till datorn, har testat det tidigare. Men när man väljer en tjänst och sedan får det bekräftat av personalen där så tycker jag att man ska kunna räkna med att få den tjänsten utförd.

Jag är mycket besviken!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: