SKRIVET: 2010-09-08, kl 09:22:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Morrn morrn

Godmorgon!

Snart ska jag iväg till banken och prata räntor. Kommer sitta som på nålar för jag vet att bara över gatan väntar mina glasögon. Egentligen tycker jag inte så värst mycket om glasögon men det är den där nya känslan som är härlig. Ska även handla lite till sambon. Måste komma ihåg att göra min "läxa" som är att skriva ett personligt brev. Det är nästan det tråkigaste som finns men det måste göras.

Nåväl, det ser ut att bli en fin dag idag! Älskar hösten och höstluften. När andra blir deprimerade och hängiga blir jag glad och sprudlande under hösten. Hur kan man inte älska denna årstid?! Längtar efter alla gula löv på marken som man kan dra sina skor igenom och höra prasslandet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: