SKRIVET: 2010-09-12, kl 13:34:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Segt

Använder fortfarande mitt mobila "internet"/"bredband" eller om jag själv fick välja namn så skulle det vara 90-tals modem. PiiipiiiiiiurururururgggggBaaaoooooii eller hur man nu ska skriva som det låter. Någon som kommer ihåg det? Hur man alltid blev irriterad när någon lyfte på luren när man surfa. Aja, tack och lov så går tekniken framåt, fast jag har nog fastnat i 90-talet just nu. Snart ska jag iväg och byta ut lite kläder åt sambon som är hemma i 12 timmar idag! Landar runt 17 tiden och flyger iväg vid 04 igen. Sedan dröjer det till slutet av månaden innan han är tillbaka. Hoppas jag får en fin souvenir :)

Just det ja! Jag var på CareerDays igår i Globen och fick en egen liten julgran att plantera. Det måste nog vara det uddaste jag fått under en mässa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: